Freitag, 15. Januar 2010

Der Limonadenstand...

Mein heutiger Eintrag gilt der lieben Sarah, der ich für das liebe Geschenk herzlich danken möchte. 
Es gibt so viele schöne Blogs, deshalb fühle ich mich ganz besonders geehrt. 

Thank you, Sarah!  xoxo


 

Die Regel für alle Award-Empfänger ist, es den Verleihern gleich zu tun und ebenfalls 10  Blogger zu nominieren und diese auch zu verlinken. (Es gibt ja so viele tolle Blogs, die mehr als einen Preis verdient hätten....) 
Wichtig ist, das Award-Logo (der Limonadenstand rechts) einzubinden und die Nominierten auch von ihrem Glück wissen zu lassen. Zum Beispiel indem man sie oder ihn über einen Kommentar darauf hinweist. 

This award is given to bloggers who show great attitude and gratitude. The rules for accepting this award:
Put the lemonade stand logo on your blog or within your post.
Nominate at least 10 blogs with great attitude or gratitude.
Link the nominees within your post. 
Let the nominees know they have received this award by commenting on their blog.


 Neben den Blogs, die ohnehin in meiner Blogroll sind, haben es in meinen Augen verdient: 


Viel Spaß beim Stöbern!


Kommentare:

idée_géniale hat gesagt…

oh this is so nice! Thank you so much!
I love the little russian dolls you have as your icon links. so cute.

fenandned hat gesagt…

You are more than welcome! Your blog is great!
Hope you're having a good weekend x

Leproust Vintage hat gesagt…

Thanks so much for the award and your sweet comment on my blog! :)

I hope that you are having a wonderful weekend!

Sher hat gesagt…

Oh, thank you so much for the award! I've been really behind on all the awards and tags, I'll try to post it up sometime next week hopefully:)

*hugs*

Have a lovely day, my dear!

faerie finder hat gesagt…

thank you so much! ;) lovely blog !
xoxo ♥ xoxo

a cat of impossible colour hat gesagt…

Thanks so much, Isabelle! :)

A xx